footsteppers

FR

Dolce Vita Campania régióban

Régi tervünk volt már, de eddig valahogy sosem jött össze. Az Amalfi part nem a klasszikus titkos tipp, és általában azzal kötik össze, hogy a gazdagok és szépek gyönyörűséges, megfizethetetlen nyaralóhelye. Mi egy késő nyári autentikus kulináris körutat akartunk megvalósítani megfizethető áron. Ezért eredeti kis szállásokat választottunk a hegyekben, túráztunk, fürödtünk és a helyiek éttermi ajánlásaira hagyatkoztunk, hogy kipróbáljuk Campania régió valódi ízeit. Miközben az ember a tobzódó tenger felett a szűk és kanyargós úton, centiméterekkel a sziklafal mellett halad, azon töpreng, hogy ez olyan gyönyörű, hogy már mesébe illő, és elkezdi megérteni, hogy miért ilyen felkapott ez a környék. Capri szigete végigkíséri utunkat, ahogy sziluettje újra meg újra feltűnik a horizonton, így hát nem bírtuk kihagyni, hogy egy napi kirándulás keretén belül ezt a kis szigetet is felfedezzük hajóval és robogóval. Pompejiben életre kelnek a történelemórák, míg Nápoly óvárosának szűk utcái barangolásra hívnak.